Prowadzenie świetlicy Amaro Strychos w SP 16
Realizacja zadania sfinansowana ze środków dotacji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach „Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021-2030”
Termomodernizacja budynku SP 16
W ostatnich dniach nauki podsumowano wyniki całorocznego konkursu czytelniczego „Ile czytamy?” w roku szkolnym 2022/2023
Laureaci konkursu nagrodzeni zostali książkami zakupionymi dzięki wsparciu finansowemu otrzymanemu w ramach realizowanego w naszej szkole Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Nagrody indywidualne:
Kategoria klasy I-III
Wyróżnienia:
Julia Czerwiec kl. III a
Nadia Górka kl. III a
Kategoria klasy IV-VIII
Wyróżnienia:
Kinga Szczęśniak kl. IV a
Zuzanna Śliwa kl. V c
Vanessa Chlebik kl. VIa
Nagrody dla klas:
Kategoria klasy I-III
Kategoria klasy IV- VIII
Pewnego razu 🙂 uczniowie klasy 5aT i 5c pod bacznym okiem pani Sylwii przygotowywali pełne witamin tortille. Chłopcom z klasy 5aT tak się spodobała lekcja, że zaczęli planować mały biznes pod hasłem „Ostre tortille” lub „Ostre kebaby”. Trzymamy za nich kciuki 🙂 Placki tortilli są wykorzystywane w różnych kuchniach świata i stanowią podstawę wielu narodowych potraw. Uczniowie zachowując zasady higieny, z pełnym zapałem wzięli się do pracy. Na tortilli rozsmarowali ulubiony sos, następnie ułożyli według własnego pomysłu sałatę, plasterek żółtego sera lub szynki, pokrojone ulubione warzywa, przyprawili solą lub polali sosem. Następnie delikatnie zawinęli jeden z brzegów tortilli w roladę lub w kopertę. Ten moment był najtrudniejszy dla uczniów, ponieważ tortilla była wypełniona dużą ilością składników 🙂 Lekcja dała dużo radości w trakcie wykonywania potrawy, jak również w momencie gdy uczniowie jedli pełną witamin tortillę.